1

08 03/17 | 21:53

8 березня цього року учні 6 класів Бориславської ЗСШ-інтернату побували у містечку Шегині на пекарні « ЕКО-ТАТКО», де разом з вихователями Гайгель О.В. та Женчак Л.Л. стали учасниками  майстер-класу з випікання справжнього хліба з висівками, на сироватці, на дровах, у справжній глиняній печі.

Проводив майстер- клас пекар п.Богдан.

Учні почули безліч цікавинок щодо замішування і випікання справжнього хліба, мали змогу самостійно замісити вручну хліб та спекти його у глиняній печі. Кожен з учасників майстер-класу на його завершення отримав спечений самостійно хліб та іменний сертифікат, який підтверджує те, що він уміє випікати такий хліб.

Оскільки майстер-клас проводився у с.Шегині Мостиського району Львівської області, то учні санаторної школи мали змогу побувати на державному кордоні і ознайомились з роботою прикордонників.

Пан Богдан пригостив дітей стравою козаків – кулішем.  Поки випікався хліб, школярі мали змогу зіграти в більярд та поспівати караоке.

Віриться, що після таких пізнавальних подорожей наші діти – берегтимуть свій хліб, а в собі людяність.

Вихователі  Гайгель О.В., Женчак Л.Л.
Джерело новини на освітньому порталі Львівщини:Учні Бориславської ЗСШ-інтернату в гостях в "ЕКО-ТАТКО"

 

07 03/17 | 22:53

3 березня  2016року в 6 класі Бориславської ЗСШ-інтернату  на занятті  самопідготовки, діти під керівництвом вихователя Гайгель Олени Володимирівни працювали в групах, над виконанням домашнього завдання.
Групова робота - це унікальна організація уроку. Вона забезпечує взаємодію між учнями і робить непрямим керування вихователя;

виступає організатором початку і кінця роботи: формулює завдання, спільну інструкцію по його виконанню, разом з учнями приймає участь оцінки результатів.  Етап спільної оцінки допомагає формуванню самооцінки і самоконтролю школярів. Дуже важливо, що оцінюється робота всієї групи, а не окремих учнів. Помилки дітей обговорюються тільки в групі.  Робота учнів перетворюється із індивідуальної діяльності кожного учня в співпрацю. Учні вимушені навчитися домовлятися швидко, не враховуючи особисті інтереси.  Поступово учень починає відчувати клас частиною свого світу, він зацікавлений в підтриманні дружніх стосунків.  Ця форма роботи має велике значення для формування самостійності школяра. Працюючи в команді, учень має можливість проявляти ініціативу (вибрати завдання, порадити, як організувати роботу); вчитися планувати свої дії, переконувати, нести відповідальність за себе і команду.

Гайгель О.В., вихователь

Новини на освітньому порталі Львівщини: Гайгель О.В. Заняття самопідготовки в 6 класі Бориславської ЗСШ-інтернату

 

06 03/17 | 17:00

Лагідні промені сонця. Несмілий передзвін краплинок і струмочків. Перші квіти. Разом з цими характерними ознаками весни приходить до нас і перше весняне свято – Міжнародний жіночий день. Це одне із самих світлих, всенародних свят, зігріте любов’ю і вдячністю до жінки-матері.
Міжнародний жіночий день 8 Березня - це радісне, весняне свято - бажаним гостем входить в кожний дім.

"День жінки. В цей день ми вітаємо своїх мам, бабусь, сестер. У мільйонів жінок крім їхньої професії є ще один обов’язок – бути матір’ю, бути добрим сонечком сім’ї, нести світло і тепло дітям, стати їм найближчим другом і порадником", - так про це свято розповідала вихователь Женчак Л.Л своїм шестикласникам.

Напередодні свята Людмила Любомирівна спільно з учнями виготовляли штучні квіти, різнокольорові сердечка, малювали малюнки про маму, бабусь та дівчаток, а також про весну. Створювали  букетики і різні подаруночки своїми руками, добирали прислів’я про маму, які записали на листівках, щоб на святі їх подарувати.

І Щастя, і Радість, і тільки Добро !
А Березневий вітер подарує Надію,
Весняне Сонце подарує Тепло !
Хай перший пролісок подарує Вам Ніжність !

Вихователь Женчак Л. Л .

Новини на освітньому порталі Львівщини: Женчак Л.Л.   Свято весни - 8 Березня

 

06 03/17 | 12:40

Цікаво пройшов урок англійської мови в 3 класі Бориславської ЗСШ-інтернату, який підготувала вчитель Бренич Н.М.

Наталія Миколаївна вибрала нетрадиційну форму уроку – це урок-гра " Ходить Гарбуз по городу". На уроці учні за допомогою флеш - карток із зображеннями фруктів та овочів ознайомлювалися з новою лексикою, формували комунікативну компетенцію на основі навичок володіння новим лексичним матеріалом теми, формували вміння правильно вживати в мові артиклі « a – an», вдосконалювали навички вживання граматичних структур, продовжували формувати навички читання та аудіювання, розвивали пам’ять та логічне мислення.  
Було проведено ігри "Кошик", під час якої  діти збирали у кошик ті картинки овочів та фруктів, слова яких  запам’ятали; "Відгадай слово", "З’єднай слово з перекладом".

Вчитель, Бренич Н.М.

Новини на освітньому порталі Львівщини: Бренич Н.М. Урок-гра з англійської мови в 3 класі " Ходить Гарбуз по городу".

 

03 03/17 | 18:00

3 березня в 7 класі Бориславської ЗСШ-інтернату відбулась відверта розмова на тему: «Знущання в школі: що робити?», учасниками якої були і дорослі, і діти.
Семикласники   намагалися знайти відповідь на 10 актуальних питань, що запитує сучасна молодь. Вихователь Шемеляк Н.С. розповіла підліткам, що таке  булінг, наскільки це є серйозною проблемою.  Адже за даними вивчення,  у понад 40 відсотках випадків самогубств серед молоді, про які повідомлялося у місцевих медіа, знущання відіграло не останню роль. Окрім фізичних нападів, знущання може включати й психологічний тиск. Ось кілька прикладів: словесні образи, бойкот, кібербулінг.  Також Було розглянуто такі питання:" Хто найчастіше стає об’єктом знущань? Що робити, коли з тебе знущаються?"  За допомогою мозкового –штурму «Правильно чи неправильно?» учні намагалися дати відповіді на такі запитання:
-У булінгу немає нічого серйозного. Це просто дражнення.?

-Найліпший спосіб зупинити задираку — відплатити йому тим самим.?

-Якщо над тобою знущаються, ти сам винен у цьому?

-Дехто з тих, над ким знущалися, теж починає цькувати інших?

-Якщо ти бачиш, що з когось знущаються, найкраще вдати, ніби ти нічого не помічаєш.?

-Часто за чиєюсь задиркуватістю криється його невпевненість у собі?

-Задираки можуть змінитися?

Діти самостійно розробляли ефективні шляхи вирішення цієї проблеми.
Було проведено тест: «Як здолати задирак?»

Також  переглянули анімації:

1. «Пам’ятай, що тільки так ти здолаєш задирак»

2. «Не піддавайся, собою залишайся!»

Розмова не залишила нікого байдужим.

Шемеляк Н.С., вихователь

Новини на освітньому порталі Львівщини: Шемеляк Н.С. Відверта розмова на тему: «Знущання в школі: що робити?»

 

Сторінка 22 з 32